@churalliya

Thursday, November 3, 2011

Seha::Aku panggil dia MCSUE bukan MEKCHU!

Kan mekchu dah janji, nak publish kan semua entry korang yang join Contest@Mekchu tempoh hari..

Dan penyertaan seterusnya ni sangat special sebab dia tidak punya blog dan tidak pernah tinggalkan sebarang komen pada blog kuning oren ini.. Tetapi telah bersama-sama memeriahkan Contest @ Mekchu..

Jom layan...

Pandangan mengenai gadis ayu bernama McSue? Gadis lagi ker? Ha ha ha..dah x sesuai okay!  Lebih manis dipanggil wanita wahai McSue....Org kata nak tau pasal perangai kita, jgn Tanya kawan tapi Tanya musuh kita..Tapi...Ilang akal apa org macam McSue nie ada musuh???? Aku kenal ngan Mcsue mase jadi penghuni Kolej Perwaja, UUM. Kami ada kumpulan yang kami gelarkan GENG PERWAJA...Kami pernah tidur sebilik tapi tak sebantal, pernah makan bersama tapi tak sepinggan, pernah potong kek besdei berdua & pernah ‘collect’ duit sesama untuk sewa keta MAE TINIE..Tapi aku tak lah seiintim dan serapat dgn dia macam YANA ROZANA...yg pasti dari dulu dia memang manis, happy go lucky, baik hati, setia dgn BAPAK GONJOLONG(aku ada simpan gambar diorg berdua) dan yg aku yakin pasti aku tetap kawan dengan dia sampai kini.. 

Blog kuning oren? Best @ tak best? Mestilah BEST! Aku suka baca blog ni...antara tempat aku singgah bila nak ilangkan stress keja. Kalau x jengah kosong rasanya x tau apa xtvt McSue...bestnya pasal setiap entry mesti ada gambar yg seiring dgn citernya...kira sesapa yg baca pasti tersenyum sampai ke telinga @ terbahak2 dengan kisah yg berlaku disekeliling McSue..kalau baca blog McSue nie..ibarat mcm berada bersama2 McSue yang tengah berceloteh ketika itu...isk2 rindu la plak ngan minah nie....

Entry yg mana aku suka layan? Semua entry yg ada dlm blog nie coz segala kisah suka duka, pahit manis, dicurahkan dlm blog nie...apa saja yang terdetik di hati McSue, dia akan kongsi bersama2 kengkawan...x kiralah pasal langsir ker, pasal rambut ker, pasal Nuffnang ker...ada jer idea @ citer2 menarik yg McSue nak hebohkan! Aku paling suka entry blog nie masuk majalah..Wah! tumpang bangga tgk muka kawan masuk majalah...siap bgtau kat anak2..”ni kawan Ibu” ...Aku akan tetap ikuti blog nie..serius!! blog nie menceriakan hariku...

Cadangan? Apa yer??? Aku tau baca blog jer..mana boleh komen blogger terhebat cam McSue nie...tapi sedikit pandangan yg mungkin McSue rasa x bernas langsung...boleh tukar2 font ke bagi setiap entry..tulis entry pasal masa depan ker...kasi lebih ceria lagi blog nie...yg lain rasenya x ada coz aku rasa santai ngan blog nie..x serabut!

Kenapa nak menang voucher? Sebab aku memang nak menang la! Tengok McSue gojes & cantik dengan koleksi MATASE SUTERA..teringin gak nak ada satu..pulak tue McSue dengan rela hati nak top up RM50, dah kira rezeki yg x boleh ditolak nie..even  aku x ada function mcm McSue, tapi x per..kalau aku menang, aku nak pakai baju MATASE SUTERA khas utk tatapan McSue & suruh McSue buat special entry utk aku...Fuh! syoknya dpt masuk blog nie...Harus kau penuhi hajat kawan ko nie...

Ikhlas dari aku, SEHA @ awek Gopeng (Bila kau nak citer semula...apsal kau ngan Bapak bagi gelaran nie kat aku...?dah keluar 3 hero, banyak urat dah putus. X boleh nak recall) Aku doakan kau bahagia dunia & akhirat disamping keluarga tersayang, Bapak, Micah & future adik Micah..NAJWA kan? Mcm la penah sebut dulu..NAJMI, NAJWA...he he he..Miss u!

Hehehe, baca ulang-ulang pun masih senyum..

Seha, tahniah dan boleh top-up beli baju untuk raya haji ni nanti.. Terima kasih kawan kerana kamu tak jemu-jemu menyinggah blog kuning oren walau pun sibuk dengan kerjaya dan melayan 3 hero :)


Kisah awek Gopeng itu biarlah menjadi rahasia :)

Tunggu souviner dari aku okehhh...

4 comments:

Anonymous said...

hehe..lawak cite die..

Scha406 said...

mekchu, sha pn senyum bc tu.....ehehehe

CaDLyNN said...

ooo dah ade name ek adik mi-chah.. najwa :p

Anonymous said...

best kalau dapat kawan yg setia dari dulu sampai kini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...