@churalliya

Thursday, November 10, 2011

Wanie::MEKCHU, SAYA NAK JUGAK PAKAI BAJU CANTIK CAMTU !

Penyertaan daripada Wanie

a) Korang letaklah tajuk ikut suka asalkan ada perkataan MEKCHU pada tajuk.. motip?

Mekchu kalau mekchu tak nampak tajuk tu saya menangis kemeraungan.

Sila karang satu entry yang ringkas (sekurang-kurangya 2 muka surat.. hahahambek) dengan menjawab soalan-soalan seperti di bawah :

b) Apa pandangan korang mengenai seorang gadis ayu yang bernama mekchu?

Gadis ayu tapi saya lagi ayu bernama Mekchu ataupun nama gelaran yang saya senirik bagi Kak Lana adalah seorang gadis yang muke macam Lana dari citer superman.

Boleh tahan kuat merepek kerepek. Rajin join contest tapi rajin pulak saya vote dia..aik? ni statement bercirikan ape benda ni.

Oklah, manalah tau pasal peribadi dia ke ape. Bukannye penah jumpe face to face pun. Yang i know dia ni rajin melayan peminat macam ai... ok ler tu tak diva sangat kan?

c) Apa yang best@tak best mengenai blog kuning oren ni?

Appearance layout segala ok je. Layout kemas dan tak semak samun.  Saya memang subscribe to blog-blog yang saya suke baca, bila saya suke baca maka ia best, dia best sebab tulisan dia. Bukan sekadar mencari publisiti murahan tayang gambar muncung-muncung. Celoteh dia saya suke baca mengisi masa lapang. Lagi satu saya terpaling suke tengok gambar mi-cah. lagi-lagi tang dia amik gambar kepala senget-senget tu. gile maha comel budak tecit ni.


d) Entry macam mana yang korang suka/layan kat blog mekchu?

semua entry saya layan. mampu???  Like seriously tak penah nak ada suke baca entry-entry yang berciri-cirikan jalan-jalan je ke, masak-masak je ke, letak pic je ke.  Semua pun suke nak baca.  Coz her life is interesting.  So apa yang kite baca pun jadi interesting.

e) Cadangan untuk tambah baik blog kuning oren

Non hado..dedulu saya tak suke part 'do u love me because i'm a blogger or i'm a blogger because u love me' sebab saya rasa ayat tu entah apa ke benda nye tah hahahahah (pengakuan ikhlas yuols)

tapi nak wat camne, tagline tu lantak pi kat dia lah sebab saya nak baca entry...tagline lirik lagu selena gomez sekarang saya dah suke dah ...sebab saya pun suke lagu tu..miahahaha.

yang penting semoga mekchu punye kerajinan update blog tu kekal.

f) Kenapa korang nak menang voucher RM50 dari Matase Sutera

sebab saya adalah panas hati tengok baju-baju mekchu yang beli dari matase sutera tu sebab kemain lawa nye. jadi kalau dapat voucher ni mestila nak kene belikan?? kalau tak, rugi lah !!! eh macam lah dapat !

Ok mekchu. sile bagi saya menang. thanks in advance ! hahaha

*****
Wanie adalah orang yang pertama submit entry :) Jam ni publish, jam seterusnya dia dah siap mengarang.. pantas kan.. Tapi mungkin kali ini kurang bernasib baik.. ehh, dia pandai design card sendiri tau.. comel-comel sangat.. dah mintak sekeping, tapi tak dapat-dapat.. hahaha.. nampak je ganas, tapi sebenarnya penuh dengan sifat keferemfuanan dia tu.. ahakss..

Kami sama-sama suka Lana Lang dan berebut-rebut nak jadi awek superman.. part (e) tu memang tak de orang lain pernah tegur selain ngko.. nak sama-sama apply jadi awek justin bieber pulak ke?

Wanie, nanti msg mekchu address okeh.. ada something nak bagi atas tanda penghargaan sebab sudi join Contest@Mekchu hari tu.. akak sayammm ko ketat-ketat :)

3 comments:

.::WaNiE::. said...

**taip lagi sekali =.="


buat ape paste entry kat sini. malu aa =.=" org buat secara terburu buru. cepat2 buat sebab kalau tak buat kang nanti lupa.


saya tak mengharap utk menang pun. sekadar nak memeriahkan contest kehkhehkeh.

thanks akak

mummysyafie said...

baju2 kat situ memang lawa mekchu. nak order macam takut saiz tak padan. nor ni kalau beli ready made mesti tang panjang baju or kain yang ada masalah.

Nini D.. said...

xsempat join contest mekchu aritu...sedih tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...