@churalliya

Thursday, December 29, 2011

Abadikan gambar kesayangan sebagai fridge magnet

Hari tu ingat lagi tak dah tayang 6 keping gambar yang telah dijadikan sebagai photo magnet.. Sekarang nak tayang pulak  photo magnet tersebut apabila dilekatkan bersama magnet2 kesayangan yang lain..

 6 keping gambar semasa baru diterima hasil pembelian dari MikADeal.. lekat kat mana yang boleh melekat sebab excited terlebih..

 dan apabila dilekatkan bersama kawan2 nya yang lain.. ya, disitulah tempatnya..

pandangan keseluruhan peties mekchu setakat penghujung tahun 2011 :)

Bahagian atas dah padat betul.. dan dah mula menampal di bahagian bawah.. serta bahagian tepi juga..

Sekarang, dapur adalah tempat yang paling digemari mekchu..

Jangan lupa rajin2 jenguk MilkADeal.. mana tau ada lagi promo photo magnet ni.. siapa yang untung? kooorangggg jugak..

21 comments:

mama tisya said...

wah byk dh koleksi tertempek kt fridge tu..kita tkde petiais sendiri cz stay ngan inlaw so tampal kt board opis:)

NeenaAnuar said...

jeless lahh ngan FM Bergambar tu.. nakk jugakkk!!!

CaDLyNN said...

biar btul mekchu punye fridge gitu...penuh dgn FM!

syawalsimpsons said...

fuyoo..sue baru nak berjinak-jinak..kikikikiki

~najwa~ said...

Omak aiiii.....banyaknye FM...

~najwa~ said...

Omak aiiii.....banyaknye FM...

kayyana said...

wah... manyaknye fridge magnet.. xnk bg yana satu ke kak... hehehe

kayyana said...

wah... manyaknye fridge magnet.. xnk bg yana satu ke kak... hehehe

mummy_ayu said...

bila dah banyak..lagi bersemangat..
he he he..best!!

QASEHNYA RANIA said...

6ti dah penuh mana mekchu nak letak pula?
adakah akan membeli petieis baru???

amiey lee said...

wahh mek chu meriah tul la FM

Daddy Ziyyad said...

Hujung tahun 2012 dah kena beli fridge baru, sebab dah tak muat nak letak FM ! hahaha...

Dee said...

wah..cunlah..nti kalau ada roger2 eh..dee pun nak buat..mekchu tempek semua kan fm2 tu..dee simpan je..takut pecah..yg tak pecah je lekat kat fridge..hehehe..

Fieza79 said...

wahh best jgk ehh fm bergambar..gamba fmly plk..nak jgk lah..

Mimy Hamid said...

eh cantik pulak bila dah susun...berkenan laaaaaaaaa..tp milkadeal takde lagi la

Alycia said...

ohh sungguh jeles... nk jgkkk ;)

Softtouch [Hanim] said...

byknya fm mekchu...fm gambar tu mmg cntik n sy berkenan sgt

Aleyn said...

BANYAKNYER koleksi dia...tak cukup peti dah tu...

Bestnyerrrr

-oP_ida- said...

pasni papjit kena oder petiaih besaq skit..... hehehehe banyak betoi koleksi.... chantiklaa kak, FM pciture tuh

Bitt (double IS) said...

perghh nampak sangat cabinet atas fridge tu takkan pernah terbuka...akekekkekee

e.l.i.z.@ said...

mak aihhh penuh gileeeeee...eli punye ada yg dh tercabut, pecah, etc

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...