@churalliya

Friday, December 30, 2011

Urut-urut Thai

Hari ini kena berani kan diri.. Berdebar jugak pada mulanya. Takut sakit..

Selalu serah diri pada bibik aje.. Bibik mekchu mmg pandai ngurut tau. Sbb tu mekchu sayang dia lebih. Sejak bibik dah tak de ni, pandai2 lah carik penyelesaian sendiri..

Habislah masuk opis ptg ni bau minyak urut thai :)

8 comments:

Mimy Hamid said...

jelessssssss ko buat urut urut kaki..peh hilang lenguh weh...

QASEHNYA RANIA said...

so apa perbezaannya thai vs indon..hehehe

KhaiZa said...

takut sakit + geli... huhuhu

amirah said...

pernah urut dengan amoi china..adoii sakit! huhu

Eri-chan said...

x pernah berurut ni..takat pergi lulur jek..

lily lotus said...

untungnya dulu maid pandai urut, tapi dulu dia urut mekchu jerkan...husband takkan :P

ch@ said...

mesti legakan kaki tu lepas byk berjalan. kita berurut masa dlm pantang je hari tu, pastu ingat nak pergi spa, tak dan la hai, ngejar anak pg ptg siang mlm.

Bitt (double IS) said...

perghhh bau dia sama ke kalau kite lalu sebelah kedai urut thai tu..menyengat tuhh..hehehe syokk tak urut situ??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...