@churalliya

Friday, December 23, 2011

Lunch tadi shopping apa pulak?

Panjang rasanya tangan bawak barang kat jasko tadi.. penuh kiri dan kanan.. nasib lah ye kalau sape2 yg terperasan tadi.. mesti cakap "kasihan pn.su.. sampai tak nampak kaki sebab bawak banyak barang"

Masa tu pulak susu habis, pampers (pakai malam) habis, puting susu koyak kena gigit.. grrrrrrr kalau tau beli siap2 masa JCARD minggu lepas...

Terpaksa lah add on sikit.. terrrrbeli kasut oren :) RM35 sahaja di Vincci..

Kasutnya lembut sangat.. sempat tu duduk kejap sambil pikir ada berapa helai baju kaler oren.. ahhh belasah je lah..

kalau matching sangat tak cantik jugak.. kadang2 kalau kontra macam ni lagi membina :) tapi harap jangan lah tiru pemakaian seperti di atas ye..

Terus pakai okehhhhhhh...

Janji selesa dan paling penting selamat digunakan ketika mengejar punch-card.. hahaha..

14 comments:

syawalsimpsons said...

alamak arini sy pakai merah..nak pinjam boleh

Bitt (double IS) said...

akekekekkkee i pon selalu pakai kasut kontra dari baju...akekkke

KhaiZa said...

uiiiii... mengancam

AKO @ retna said...

eh siyes cantek arr kasut tu!!
kaler nya pun nampak cantek!!!

♥ Elin ♥ said...

mmg hajat dihati nak cARIK kaler merahh!!! tp masih x jumpe yg berkenan dihati.

Mimy Hamid said...

ni dari jauh berjalan dah nampak mekchu..menyala nyala...eh gi jusco lagi kahhh

Lady Rina said...

cantik kasut tu....

CaDLyNN said...

cantikla kasut tu..errr..nak cari yg same gak boleh ke? hahaha

chekpid said...

murah tu...jeles!!

PUANSTOBERI said...

Awww..oren... ai tk penah ada kasut kaler oren..sesekali bes juga ada kasut kaler camtu. :)

therosputih said...

cantik + murah = berbaloibaloi

yana lyana said...

cantiklah heels tu! apsal murah sangat? macam tak caye je 35 hengget..hehe..

marinahunny said...

Lawaaaaa. Dr jauh dh nmpak kan hahaha

NeenaAnuar said...

perrghh! sooooo chomell your kasuutt ok! I loikkee! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...