@churalliya

Thursday, August 30, 2012

Cubaan cover perut

Raya ke-4 paling jauh lah kiranya pegi beraya tahun ni.. ke Tampin aje pon.. beraya rumah adik beradik uwan (nenek sebelah papa-jit). Nama dia wan domok (^_^).. comel kan..

Tapi biasa lah, gambar dengan tuan rumah sikit pun tak ingat nak amek.. wal hal siap makan nasik tambah lagi..

Yang ada cuma ini..

itu lah gambar cubaan mengcover perut.. hahaha.. muka nampak lain kan? sbb muncung terlebey sudaaaaa...

yeahhh that's my tummy.. 

Itu lah akak ipar dan adik ipar mekchu.. ramai kata kami adik beradik dan mekchu paling bongsu :) awwww terharuuu...

Lepas habis periuk nasi yang ke-2, kami mintak diri pulanggggg... dan kitorang terus balik rumah seremban.. ohh rumah ku sorga ku..

Sampai-sampai je rumah seremban, terus kunci pintu, on ekon dan on kipas.. adoiii nikmatnyaaaaa... 


Tp dorang berdua aje yang pengsan.. mekchu tido2 ayam je sbb akak talipon kata nak bawak nenek labu datang beraya kat rumah.. risau membelenggu sbb tatau nak hidangkan menu apa.. hahahaha..

Sudahnya siap2 gi kedai beli sardin, tepung ngan minyak.. petang tu mereka dihidangkan dengan kuih kodok cicah sambal sardin.. our faveret menu ever... habis licin ngko..

Malam, gi beli barang2 dapur, buat standby kalau ada yg nak datang beraya.. x de la asyik kena hidang kuih kodok cicah sambal sardin aje.. pas tu beraya rumah akak pulak..

Dah, itu aje cerita raya ke-4.. tak best kan cerita tak de gambar..


4 comments:

Eri-chan said...

gambar kaki-kaki tu mahal. hehehehe

SURIA AMANDA said...

kuih kodok cicah sambal sardin mmg mabeles..

QasehnyaRania said...

jadi la mekchu dari tak adda...hehe
gambar kaki yg tak tahan menengok..

CaDLyNN said...

cekodok mekchu mmg class... :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...