@churalliya

Wednesday, November 7, 2012

Over the shadow sgt

Lama tergelak kan bila papa-jit bbm gmbar abg long mi-cah ni.. Terasa comel sgt + geram pulak.. Kemain ko anak, mama tgh pantang dia dulu yang ke saloon..

Siap cuci mmg terbaekkkkk... Abis lah kalah mama mcm ni..

Tggu lah, mama pun x sbr nak g saloon. Rmbut pun dah rupa org negro dah ni asyik bersanggul je... Hilang rambut rebonding ku.. Hewhewhew..

Sent from my RedBerry®

10 comments:

SURIA AMANDA said...

caya la abg long....relaks la mama..mama dalam pantang duk dendiam..oke?

Lynn Hamzah said...

amboi anak bujang nie...memang kalah ler mama dia nanti...hehehe...

Nazirah Azeman said...

abg longggggg........comel sgt lah awak nih

Alycia said...

hihihi... comey ;)

amaniammar said...

leh jd model hair kid saloon...hihih
cayar abg long...

syawalsimpsons said...

mak jemah kat sini siap potong pendek..selamat..mmmm..mi cah ke saloon u..kalah mama dier..kakkaka

therosputih said...

tergelak 2,3 kali tgk gambar nih...mmg over the shadow lah kau anak...

♥MAMASYAZA♥ said...

amboi anak bujang ni, comei aje tgk. mesti mama dia teramat le jeles tu. takpe mekchu lepas pantang boleh pegi cuci rambut hokeyyy

CaDLyNN said...

amboi amboi abg long michah...kemain lagi ye..

Ya ALya said...

Nk cubit pipi abg long mi chah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...