@churalliya

Monday, February 18, 2013

Keluar menuntut sebuah janji

Janji kena tepati.. sebab tu papa-jib ni tak suka berjanji sebab dia takut moncong bini panjang kalau tak dapat tunaikan..

Tapi setakat nak bawak bini bershopping apa lah sangat kan..

terdengar anak beranak ni bergambar.. bibik yang snap kan.. 

sampai hati bergambar tanpa mama.. terus terusan enterprame.. besar kan kasut abang mi..

Ehhh... papa-jib dah rajin bergambar sejak ada instagram.. gambar dia kemain artistik lagi.. hahaha.. Sila follow instagram beliau @bapakgonjolong

Baby wawa kena tinggal sebab banyak tempat nak singgah.. elok bagi dia rehat2 je kat rumah tembamkan pipi..

rambut dia selepas dikeringkan pagi semalam.. hahahaha... nanti besar sikit mama bawak gi rebonding ye.. tapi ramai yang tak kasik.. 


Beli baju melayu abang mi dan keperluan untuk kenduri cukur jambul nanti.. itu pun dah berkeringat badan.. Lepas makan terus nekad suruh papa-jib simpan je PERUNTUKAN UTK MAMA tu.. tak larat pulak kaki nak melangkah.. fasa bulan jatuh ke riba memang kaki cepat lenguh.. 

 dapat beli topi otromen ni aje.. kikiki.. abg mi punya lah.. dia kat sebelah tutup muka tak sanggup tengok mama pakai topi otromen.. 

abang mi jugak yang beruntung dalam cerita ni.. kasut baru dapat, beg baru dapat... itu belum campur dengan baju melayu, pensel box, topi otromen..

Dengan peruntukan yang masih berbaki, mekchu tersenyum riang.. 

by mekchuN (^_^)

8 comments:

syawalsimpsons said...

untung la abg mi...untuk adik najwa

Nory Zoulkefle said...

untongnyer jadi abg mi...hehe

shark said...

janji kene tuntut..:)

Mama Vogue said...

Untung nyer jadi abg mi.. Untung lagi mekchu :)

mama_onie said...

Mama lagi untung papa jib ada peruntukan spesel...

Dee said...

untunglah abg mi eh...tapi dee ketawa tgk pic najwa..apapun najwa tetap comel ok..

Nad MamaZN said...

Sgt beruntung lorrr :)

*azni* said...

wow..untung ler..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...