@churalliya

Tuesday, February 19, 2013

Abang dan Adik

Kalau boleh kan..... tak nak langsung ketinggalan melihat mereka membesar... Walau hari2 tengok, tiba masa nanti tetap akan rasa sekejap je anak-anak ni membesar..

Ini abang mi yang pertama kali dapat homework setelah hampir 2 bulan ke sekolah.. Risau jugak sebab anak2 korang semua dah melambak homework tapi abg mi relek-relek aje..


1 homework, 1001 gaya :)

Ni pulak adik wawa yang dah pandai menyembur.. dulu dia main kumpul2 air liur je tapi tatau nak buat apa dengan air liur sebanyak tu.. sekarang udah pandai sembur.. basah muka mama ngko kena sembur..



Mereka adalah suka dan duka kami...


Mereka adalah jiwa kami.. dan mereka juga adalah 'jelmaan' kami (^_^).. Syukur ya Allah..

by mekchuN (^_^)

13 comments:

yana said...

Time flies when we are having fun!

ilass said...

comelssss...

syawalsimpsons said...

bulat mata menantu mak jemah tgk ye...

mama_onie said...

eh kenapa plak rasa sebak ni tsk tsk tsk (sambil lap air mata)

*SiRibenMerah said...

bila la nk dpt jumpe abg dan adik neh...

watyz said...

alahai.. sweet nye gambo berdua.. mmg terasa kejap je dh besarkan. masih teringat2 baca n3 mekchu ngandungkan najwa... :)

ch@ said...

ala comel2. lengkap sudah keluarga mekchu. best sgt tgk dorg together-gether.

bb wawa tu, sama dah besar dgn arrizqi, suka menyembu, berguling. nnt masuk kelas sama2 ye.

Nad MamaZN said...

Comel!
Moga adik beradik ni rapat sampai ke besar...

Kasyah and Khalis ~ Never Ending Story said...

Ye betul....klu dh besor nnti tinggal la berdua semula..tsk tsk tsk..

Kasyah and Khalis ~ Never Ending Story said...

Ye betul....klu dh besor nnti tinggal la berdua semula..tsk tsk tsk..

Nini D.. said...

pheewittt suara Wawa..pitching tinggi tu...
semangat abg long buat keje sekolah..takpe abg long..usaha tangga kejayaan.

Bitt (double IS) said...

comel abang micah dengan adik wawa nih...heheh
hehehe buat homeworks yg pelbagai gaya tu...mesti color satu yang tak habis-habis..akekkekee
abang ismeth pon sama...sebab dia adik alasan dia "adik kecik lagi tak boleh color lama-lama"

Alycia said...

wahhh, chayok2 abg mie.. dh buat homework..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...