@churalliya

Tuesday, March 5, 2013

Majlis Aqiqah :: Teaser

Meraikan kesyukuran dengan kehadiran puteri kami nan satu (buat masa ni) (`_^)

Dengan tema pink-putih, maka selamat lah sudah Majlis Aqiqah, Berendoi dan Cukur Jambul --> tu nama penuh sebenarnya.. 

baby wawa naik buai.. very good girl hari tu.. 

dalam pada 720 keping gambar, ini lah satu-satunya gambar kami yang boleh di photo magnet kan.. hahaha..  kesian wawa tak nampak apa.. tapi percaya lah dia ada kat dalam buai tu..

Kata teaser.. ni macam dah terlebih cakap dah ni.. Full Stop!


by mekchuN (^_^)

12 comments:

Siti Shuhadah said...

waa..best2..cepat story mekchu..x sabar..& nak tgk pic wawa yg gebu gebas tu...

Ayu azmir said...

cantik.. pink putih....

Pesta ulang tahun said...

nice post :)

mama_onie said...

Mama dalam pink putih itu bergaya ala ala pengantin pulak... suweettttt...

sue zainun said...

sila upload gambar wawa yg gebu gebas..hehe

Amanda Suria said...

cepat update Mekchu..x sabar nak tgok gambar wawa ni...sorry x dapat datang majlis ari tu...ada hal x dapat dielakkan..and then ada jemputan lain jugak..

Puteri Mona said...

tayah nak teaser2 sgt, cepat haplod! skali kentot je mak da khatam :) nak tgk budak bolat tu + mak likeee fenk futeh :). Anak dara mak aritu futeh fefel

Bitt (double IS) said...

Tema umno u....akekeke tetap gorjes

Dee said...

nice combination colour..sweet sangat..ibu, ayah dan anak2 mcm perantin...hihihi..

Nad MamaZN said...

Nk tgk wawa lgi!! :)

amirah said...

sweetnyaaa....nak wat aqiqah gak ni tapi takde la nampaknya adik iecha nak naik buai. silap2 dia terjun ke bawah..maklumlah dah tua baru nak wat kekah..hihi

QasehnyaRania said...

cantik pilihan warna.. mamanya nampak gojes :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...