@churalliya

Wednesday, June 19, 2013

Misteri

Sorang dapat kat tapak kaki...

Sorang lagi kat tapak tangan...

2-2 dapat pada hari yang sama, 3 hari lepas..

Korang tau tak apa tu? Tahi lalat ke?

12 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

macam tahi lalat pun ada, cer korek2 sket kalau tak keluar atau tak terkopek makna nya betullah tu

Mama Vogue said...

Eh.. macam tahi lalat je.
Geramnyer tgk tangan baby wawa..!!

syawalsimpsons said...

entah..apa erk

SiTi said...

mcm tahi lalat... leh plak dpt hari yg sama...

Nad MamaZN said...

Mcm ye
Tp kengkadang tu ada yg dia ilang sendrik nnt

aLyNnZ said...

Nampak cam tahi lalat jerr..tp cam beso sgt..kalo tahi lalat nak membesor camtu dia akan membeso perlahan2 takkan tetiba camni kan..

Nini D.. said...

tahi bintang kottt? eh..hehe

yana said...

Kena benda panas..main2.. Terpijak something..lama2 hilang..

watyz said...

eh.. apa tu? kalo merah2 tau la kot2 kena HFMD. tp ni itam, kurang pasti...

Alycia said...

ehhh apa benda tu.. tahi lalat ke..

Anonymous said...

hasil kreativiti yg d tinggalkan oleh bibik durjana ke?????!!

_cik.ila_

amirah said...

memng nmpk cam taik lalat la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...