@churalliya

Monday, August 5, 2013

Gantung Kad Raya

Khas untuk semua reader kesayangan, nahh kad raya bikin sendiri yang paling cantik di mata.. Tak guna gambar raya tahun lepas sebab masa tu ahkak berperut moncit.. So tak comey.. hahaha.. Lagi pun wawa tak de lagi kan.. Nasib ada gambar masa aqiqah hari tu..

Raya ni nanti konpem2 malas nak update blog sebab sibuk beraya.. Jadi, korang tataplah muka2 kami ni kalau terasa rindu ok..


Tahun ni pertama kali (sejak 8 tahun kawin) kami beraya di Kuala Pilah dulu.. Pasti akan terasa canggung pertama kali beraya tanpa atok jah..

Alaaa.. mula la nak menangis tu..

Ok lah, selamat menyambut hari kemenangan kepada semua..

by mekchuN (^_^)

12 comments:

syawalsimpsons said...

selamat hari raya besan....moga di beri keberkatan untuk menyambut syawal yang bakal tiba...alamak macam sebut nama anak sendiri

mama tisya said...

selamat ahri raya utk mekchu sefamily

Nini D.. said...

Selamat hariraya aidilfitri mekchu.mahap zahir batin

Azura Aziz said...

salam. wah, samalah kt raya kat pilah. jmput6 dtg raya yer, nnt caling2.. xsabar nk jumpe wawa ;)

Ya ALya said...

selamat hari raya mekchu....

Anonymous said...

samat ari raya mama chu.. sobss..sobss.. bawuu nk kasik abam mi , wawa cantek duit laye...

_cik.ila_

Sidratul Muntaha said...

Taqabbalallahu Minna Wa Minkum Wa Ja’alanallahu Minal ‘Aidin Wal Faizin

amirah said...

selamat hari raya mekchu...maaf kalau ada terkasar bahasa komen..comella gmbor papa jib pegang ketupat..hehe

mama_onie said...

Selamat hari raya MekchuN... jangan sedih sedih pagi raya tau... (nanti BG lagi bertambah sedih)

Emy Omar said...

Selamat Hari Raya buat Mekchu sekeluarga

watyz said...

selamat hari raya!!! :)

Bitt (double IS) said...

selamat hari raya mekchu maaf zahir dan batin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...