@churalliya

Wednesday, September 11, 2013

Bandung-an

Percutian kali ni bukan mekchu yang plan.. semua ni kerja papajib dan kawan dia.. selalu kami akan bercuti ketika menjelang hari istimewa.. tapi ini tak de sempena apa2 hari pun, tiba2 dia nak bawak bini & anak2 gi Bandung.. mungkin ada cili di celah gigi... ehemmm mekchu dah tahu apa sebab papajib sangat baik hati..

Nak tahu? nanti mekchu cerita.. dia ala2 aaron ajis jugak laa.. amek hati bini dan anak2 dulu sebelum pegi jalan jauh.. tapi aaron ajis pegi bawak bini oiiii...

Ok, mari niatkan dalam hati entry Bandung ini adalah untuk berkongsi pengalaman untuk semua reader.. bukan untuk menunjuk.. tak gitu puan anony?

Secara jujur mekchu memang google entry kawan2 yang dah ke Bandung.. memang membantu.. ehhh memang sangat sangat membantu lah.. tiada isu nak menunjuk rasanya.. korang kalo nak bercuti tak kan main redah je kan.. sure buat homework dulu sebelum pegi.. kat mana nak carik? entry kawannnnnn2 jugak..

Dah, membebel pun panjang pun tak guna.. niat tu yang penting kan mr.anony?

aaaaaaaaa... 

Oleh itu mekchu mulakan entry Day 1 nanti-nanti...


by mekchuN (^_^)

12 comments:

MaMa CyDa said...

Nak ole2 dr bandung ... ngeeeeee :p

nabila zaremi said...

Semangat nak baca entry bandung..heheheh

#tau nie entry perli kan..kan..

salwana nordin @ che'wa said...

alahai comelnya wawa :)

cantik beno bajunya :)

mummy_ayu said...

best best..mesti sakan shopping nie kan?

amirah said...

haaa...baru nak baca dah abis? omggg..hhahaha..*kelip-kelip mata*. so sila update dgn kadar seberapa segera ye..sekian terima kasih

mama_onie said...

Cepatlah cerita nak buat rujukan.... biarkan lah si anon itu... annoying betul!

QasehnyaRania said...

la..baru intro nya ke.. hihi

KhaiZa said...

ala.. bestnya..

betul tu buat homework memang penting. tak lah mati kutu kat sana nanti

CaDLyNN said...

ala..intro ke baru..hahaha

wawa comel!

Anonymous said...

Mekchu, jgn majuk... pedulikan shj sesape reader yg pedengki ckp mekchu centu. Err pedengki tu xtau ke ade ramai lg followers mekchu yg tertunggu2 setiap entry baru mekchu termasuk lah sy. Sy ni xde blog, silent reader. Tp ini la blog wajib terjah sy tetiap hari tahu.. mcm3 informsi berguna disamping mmg boley mencuit hati bile baca entry mekchu. Sy akn sentiasa menyokong & mendokong blog ini. Ikhlas: farahin :)

syawalsimpsons said...

wahai mr anoy....kamoo dah buat besan jemah marah tau..nak kena ni...kikiki..cepatan ceritain...mmmm..jemah nak G nnt..berangan kan..buku merah pon tak da

Masenah Muhi said...

Hai

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...