@churalliya

Wednesday, September 11, 2013

Saya dan camera

Susah jugak nak mula kan kisah Bandung.. nak karang entry bukan nya senang.. kena pikir cara yang terbaik supaya kawan2 boleh senang paham dan rujuk.. tapi belakang kena tuduh nak menunjuk pulak..

Apa2 aje la..

Entry ringan2 ni jugak yang mekchu publish dulu.. A ahh nak menunjuk baju baru bandung tapi tak nampak pulak pakai blazer..

posing nak amek gambar opis katanya... 

 saya nak pandang bawah macam ni boleh tak?

Lepas je snap sekeping, terus...

 nak tengok.. nak tengok.. 

kalau ikutkan hati nak je suruh izwan amek gambar lagi sampai penuh kan memory card.. pas tu sendiri pening nak pilih.. tapi ramai lagi kot kat luar tu beratur nak amek gambar.. 

Gambar finale? tok sah la tunjuk sini..

Ehhh perasan tak header baru mekchu? perasan tak?


by mekchuN (^_^)

12 comments:

mama maman aka yana said...

cumil header u.. cam nak tiru lak... hahaha.. boleh..??

QasehnyaRania said...

nape ni mekchu.. macam ada nada tak puas hati je.. cik anony kacau ke..

a`aaa.. dah perasan.sbb lama tak singgah sini.. hihi

nabila zaremi said...

Ku tetap tunggu entry bandung..huhuhu..

amirah said...

mekchun? perasan perasan...huhuhu..bila nak bc entry bandung ni

.::WaNiE::. said...

bukak2 dah perasan dah

gambar utk ape tu mekchu

Nad MamaZN said...

Klu mekchu tak ckp, taktau pun header dh tukar heee

MekchuN, nk fm bandung! Haha! :))
Cepat2 up entry bandung tau
Nak bace ni :))

mama_onie said...

Nak entry bandung. .. perasan dah.. cantik!

mikamusz said...

buat 1 untuk aku...

CaDLyNN said...

kemain ade photog lain tlg snap dr blkg ek..
header baru cumil!

salwana nordin @ che'wa said...

ALAHAI MERAJUK SGT BUNYINYA TU HHHHUUUU...

MULUT ORG MANA BOLEH TUTUP, LANTAKKANLAH!!

TGH MENUNGGU ENTRY BANDUNG NI..CEPATLAH HAPDET YE!

syawalsimpsons said...

makin vogue besan jemah ni tau

Bitt (double IS) said...

hehehehheheh comel je perangai mekchu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...