@churalliya

Thursday, January 16, 2014

Semakin hari semakin KO-PUN

KO-PUN = KOrea + jePUN

Gerammmm... geram dengan anak sendiri... siapa lagi nak geram kalau tak makpak dia sendiri kan...

baru bangun tido.. pun comel.. mama dia pun macam tu jugak.. comel bila bangun tido.. hahahaha... 

budak comot yang bermuncung panjang.. hahaha.. 

sangat gelikan rumput.. selagi boleh nak lipatkan kaki dia...

dah dapat lesen penuh berjalan.. lambat dapat kaki.. sekali dapat kaki jalan lagi laju dari nenek labu...

Ni ada video kecibung wawa mula berjalan..






Sangat kuat membebel jugak.. kelakar kalau dengar dia bercakap..



  • Gigi belum tumbuh.. sebatang pun belum.. 
  • Penggemar susu kambing karihome.. setin 900gram tu seminggu lebih je setel.. 
  • Susu badan dah kering... 
  • Sangat leter
  • Suka main 'peek-a-boo' dengan abang besar.. comel sangat tengok dorang main.. nanti lah kalau dapat record mekchu share kat sini.. 
  • Suka memunggah.. ehh semua budak pun sama kan... 

ni paling lattest... 

Sekian update kecibung wawa 13 bulan..


by mekchuN (^_^)

11 comments:

Ana Lyana said...

besar dah wawa mekchu.. lama jugak ana tak jengah sini..

tgkla mama dia mcm kopun jugak.. hihi

Siti Shuhadah said...

gigit kang baru tau...haha..

syawalsimpsons said...

sanagt2 comel tau...

mama_onie said...

Comel comel comel!

Nad MamaZN said...

Comel..! Bila la boleh ketemu ni! :)

JIVEBUMZ said...

comei wawa kopun hahaha tengok la mak pak dia camna

CaDLyNN said...

kecibung wawa too cute!

Nini D.. said...

abg mi = k-pop
wawa = k-p0n

mmg cun lah!!

QasehnyaRania said...

dua dua ada gelaran. hihi
ni mesto kes mekchu suka tgk citer korea dgn jepun ni kan. hihi

dah besar. macam tinggi je wawa ni.ikut papajib :-)

kayyana said...

yeay,, wawa kecibung da boleh jalan.. lepas ni bleh ikut mama g shopping kasut liplap liplap

amirah said...

uiii kenmain laju lagi sejak dpt lesen kaki ni ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...