@churalliya

Thursday, October 1, 2009

Si Comel Berbaju Raya Contest

Ermm.. apa nak buat kan.. masuk contest je la deq non oiii... (ayat sedey tu sbb x pernah menang lagi mana-mana contest sebelum ni hokey..) dah depresed nih.. tapi kuatkan semangat balik sbb kita kan suka-suka.. lagi pun br masuk 2 contest tapi tak menang, dah nak feeling-feeling.. apa kes......


tetiba semangat nak menang tu dtg blk.. contest anjuran BabyIbu.. sesiapa yg berminat, sila lah godek kembali stok simpanan yg ada..

rupanya x de gmbr najmi yg 'senonoh' dan rasanya ini lah yg paling ok setelah di tapis.. yg lain semua kening berkerut.. tak pun air liur meleleh..tak pun gmbr goyang sbb sambil kejar sambil snap gambar.. hehehe...

Nama : Najmi Syahputra bin Mohamad Najib
Umur : 1 tahun 2 bulan

bila tgk cotestent lain, rasa rendah diri lak sbb semuanya comey2 sgt... bleh terpilih ke anak mama nih??

syarat penyertaan semua dah buat.. dan kepada pihak penganjur, kalo still ada syarat yg tertinggal tu tlg komen yee..

Cara Penyertaan
Pertandingan dibahagikan kepada Kategori A (Boys) dan Kategori B (Girls)
  • Pertandingan dibahagikan kepada dua fasa:
  • Fasa 1: 23 September 2009 – 15 Oktober 2009 - Semua peserta submit gambar Si Comel Berbaju Raya.
  • Fasa 2: 16 Oktober 2009 – 31 Oktober 2009 - Top Ten akan dipilih. Pemenang akan dipilih berdasarkan undian.
Hadiah

Bagi Kategori A:

Hadiah Pertama
-Casual Meg daripada Gin & Jacqie
-Necklace by S daripada Sherry
-120 pieces of 4R photo prints daripada eoe Online
-RM30 Gift Card daripada leanalittleshop

Hadiah Kedua
-Reversible gemstone ring imported from US daripada TH
-RM10 Gift Card daripada leanalittleshop
-80 pieces of 4R photo prints daripada eoe Online

Hadiah Ketiga
-Eyeko: Silver shopper (imported from UK) daripada Mia
-RM10 Gift Card daripada leanalittleshop
-40 pieces of 4R photo prints daripada eoe Online

Bagi Kategori B:

Hadiah Pertama
-Colorful Sally daripada Gin & Jacqie
-Pretty Birdie Earrings daripada Niko
-120 pieces of 4R photo prints daripada eoe Online
-RM30 Gift Card daripada leanalittleshop

Hadiah Kedua
-Reversible gemstone ring imported from US daripada TH
-RM10 Gift Card daripada leanalittleshop
-80 pieces of 4R photo prints daripada eoe Online

Hadiah Ketiga
-Eyeko badges and postcard set (imported from UK) daripada Mia
-RM10 Gift Card daripada leanalittleshop
-40 pieces of 4R photo prints daripada eoe Online

Hadiah Misteri
Terdapat hadiah misteri khas untuk referrer terbanyak sepanjang tempoh contest (diadili guna Google Analytics)..

Sebarang pertanyaan boleh tinggalkan di ruangan komen..so mehla ramai-ramai sertai..

P/s: Jutaan terima kasih kepada sponsors kita..Gin & Jacqie, eoe Online, leanalittleshop, Sherry, TH, Mia dan Niko..

2 comments:

viruspadu said...

caiyok caiyok

kena manderem2 sikit kalau nak menang ni

azzamoro said...

good luck for this contest..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...