@churalliya

Tuesday, September 28, 2010

Majlis Raja Sehari - Elin & Erry

pasan tak kebanyakan pasangan nama mmg lebih kurang.. erra & emran.. zaid & zaidah.. erna & ejai.. hairul & hayati... ishhh.. mmg byk lah.. cantik bila print kad kawin ye tak...

mekchu tak de adik.. deqna ni la satu-satunya adik mekchu w/pun adik tiri opsssss... adik ipar la.. hahaha.. najmi pnggil dia acumek (maksu kemek..) hahahahaha..

ok.. mekchu kopi pes dari ayat bro.john aje.. tetiba blur nak mengarang ayat rasmi..


Saya mewakili keluarga saya dengan segala hormatnya ingin menjemput semua sahabat taulan yang berkelapangan untuk menghadiri majlis perkahwinan adinda saya ( Ezlina Mustafa) pada 2hb Oktober dan Majlis Pernikahan pada 1hb Oktober (malam) di Kg. Melang, Kuala Pilah, Negeri Sembilan. Semoga dengan kehadiran tuan/puan... akan lebih memeriahkan lagi majlis ini. Sekian, terima kasih.


semua pembaca dan follower setia kepada belog kuning oren ni adalah dijemput hadir... ingat tau SABTU-2 Oct.2010.. landmark sonang.. jumpa esso belah kanan, masuk kat simpang Balai Raya tu..

tmpt tu nama melang.. sebut mcm perang (nak pegi berperang tu..) bukan sebut mcm warna perang.. cuba prektis.. cuba.. melang...... bukan melang tau.. melang....... haaa.. pandai.. bukan apa, takut kena gelak ngan orang pilah... hahahaha...

2 in 1 tau uols.. datang kenduri dan datang beraya.. mak suka....

9 comments:

rozana said...

mek chu..
sediakn mknn bnyk2 tau!
follower ramai ni nk serbu!!!

Anonymous said...

salah la ma...
sebut mcm warna perang la
aiyok

shaza said...

insyaAllah mekchu kalau takde aral melintang kita sekeluraga sampai la.. sbb dah on the way nak ke kampung nenek kat serting hilir..

Ila Ramli said...

insya allah , akan smpai ke kg melang...(err tertakluk kpd ke'free'an partnerku itu..huhu)

littlehumblelynn said...

mekchu

x dpt pgler..anyhow congrats for the couple!!

Anonymous said...

sebut may lang hokay....(ejaan memang melang ..tapi sebut may lang)......ulang2 sket jgn bg pitching lari time sebut tu hokey...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

selamat menjadi raja sehari

CuTeMiUt78 said...

wah.. jauhnya.. klu dekat blh gak dtg..
eemm cam nama kita ngan hubby gak.. rizal & rina.. R&R ;D

Anonymous said...

ayoyoooo....maluuuuuuu!! wehh ko 5 thn kek gontam dulu pun x lopeh ko sobut 'may-lang'????? apo ko x ponah sobut ko sepanjg 5 thn kek situuu??? ayooooo sue, sbg kwn skolah mu selamo 5 THN KEK GONTAM, aku maluuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! wakakakakakakkakakkkakakakkakkka :D tu la bilo bc cth ko tuh, "eh apsal nk gi "perang" plak, bukan mcm kaler "perang" ke???" seingat aku dulu, cikgu ipun ke suko sokut poie kg may-lang, kg may-lang. yo la kot sbb dia aja geog. brp ko dapek utk kajian geog nihh?? hihihihi... btw, bukan ramai ke kwn2 kita kek kg may-lang tuhhh?? hihihihih...

~mimi~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...