@churalliya

Friday, September 24, 2010

Opis mekchu dah bungkus

semua pakat tutup segala yang terbuka.. terlupa lak bawak cadar.. paw auntie cleaner nye pastik sampah...

bilik mekchu dah bungkus..



bilik org sebelah dah bungkus.. tp meja k.sham je.. kak jemah dia cool gile..


tmpt technican dah bungkus..


tmpt adimin dah bungkus.. siap ada cadar kotak2..


dan bilik mamat sorang ni yg paling over tau.. nmpk je pengotor, bila part membungkus dia lah paling kemas.....


hahahaha... apsal kitowang kepoh2 bungkus semua nih?? kalo nak pindah opis tak kan mcm ni rupanya.. oh, bila lah opis ku nak cantik ni.. ada serangan tikus kah? ada masalah kecurian barang di opis kah? kitowang suka-suka kah? cuba lah teka.. nak tgk sape paling kreatif.. kecuali budak2 opis.. korang adalah dilarang untuk meneka.. teka barangan yang tersembunyi tak pe..

14 comments:

eT said...

nk cat baru kot eh...

marinahunny said...

nk buang siling ganti bru kut...

Iena said...

kite tauuuuuu... nak renovate kasik berseri itu opis kannnnnnnn...

AKO @ retna said...

nak sembur ubat anai2 kot...

illafira said...

mayb nak fogging sebab nak halau nyamuk..

illafira said...
This comment has been removed by the author.
shaza said...

nak buang habuk2 kat siling kot.. hehe

MieZa said...

saya tahu...nak cat ofiskan? =)

cha said...

tukar siling baru, tukar cat baru.

Puan Seri said...

mungkin nak tukar bumbung kot.. haha..

suzzsuzie said...

haha...siap bawak cadar kotak2 tu nak bungkus....

Capo Grande said...

bukan nampak pengotor la...tapi mmg...huhu...

mekchu said...

hahahaha.. kelakar2 jawapan masing2.. korang mmg kreatif.. sayang lebih pas nih..

sape yg jawab ada kaitan ngan siling hampir tepat... jawapan sebenar selepas ini.....

rozana said...

ala lmbtnya baru bole baca...
asik tertinggal keretapi jek,
nk tukar siling tu jadik
siling kapur kot..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...