@churalliya

Friday, March 18, 2011

Mak Jah sekarang berada di Kota Mekah

Semoga emak dapat menunaikan umrah dengan tenang dan kembali dengan selamat...

Atau nama samaran di alam maya ni 'mak jah' sebab nama emak Azizah :)
mak jah berpakaian serba hitam.. bersama 3-4 orang lagi kawan2 dia tengah tunggu bas..

kitowang hantar kat bus stop aje.. sebab amek pakej umrah tu pengangkutan ke KLIA disediakan.. walau dah offer nak hantar ke KLIA, mak tetap nak naik bas jugak.. naik ramai2 mesti meriah kan..

semua anak menantu ada.. kecuali abg Z.. sibuk shooting katanya..

dekna yang dah makin membooOlat & erry..

mintak kerjasama semua sila abaikan muka papa-jit itu..

opsss... hantar org nak gi umrah mana bleh gosssip gosssip...terlebih sudaa..

last minute touch-up :)

okeh... bas pun dah smpai.. 

katanya dorang singgah di Taj Mahal dulu... best nyeee.. insyaAllah, jika diberi kesihatan dan peluang kami teringin nak menjejakkan kaki ke sana.. jejak kan kaki ke kota mekah la, bukan Taj Mahal.. tapi kalo sekali dalam pakej, itu super duper bagusss...

14 comments:

Anisa Hang Tuah said...

teringin juga nak menjejakkan kaki ke sana

Dee said...

moga segala urusan dipermudahkan..

ratusiput said...

mudah mudahan mak jah selamat pegi n selamat pulang... :)

shaza said...

semoga mak jah dapat menunaikan umrah dengan selamat.. singgah taj mahal tu sangat menarik.. first time kita dengar.. selalunya umrah dengan ziarah ke istanbul, syria , jordan...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

semoga selamat pergi dan selamat kembali :)

chekpid said...

che som, che sudin & anak menantu insyaAllah balik selasa depan. taksabar aku nak sambut kt klia. harap mereka sihat. dapat bawa 2 anak je. kami yang tinggal lagi 5 beradik ni...tak tau le..harap2 ada rezeki masing2

-oP_ida- said...

makcik....semoGa selamat pie daN selamat baLik na......

bestnyaa p sana.....idam sngt nak p..tapi tataulaa bila dpt p

CaDLyNN said...

semoga selamat pergi n selamat balik :)

nape tak ckp..leh suh tlg doakan utk lin :p

Mimy Hamid said...

salam selamat pegi dan balik untuk mak mek chu

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

mama ku nak sana bulan depan..huhuhuhuhu...klu la di berikan rezeki yang banyak nak jugak pegi sana...

~~@lyci@~~ said...

smoga mak jah slamat pergi dan pulang.. mak jahhhhh.. nk kirim FM bole heheh...

Emy Omar said...

semoga mak jah selamat pegi & kembali..kami pun teringin nak kesana suatu hari nanti

cikceriacorner said...

selamat menunaikan ibadah umrah mak jah..:)

rozana said...

semoga mak jah selamat pergi & kembali..tmpt idaman puan tu!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...