@churalliya

Thursday, April 28, 2011

Helmet Terbalik

Hari tu pasal tauhu terbalik.. kali ni helmet terbalik pulak...

Helmet yang sama, tp cara pemakaian yang berbeza.. ce tengok 2 orang budak yang mempunyai mama yg berperangai suka tayang anak dia kat blog ni..

mi-cah

dan irfan (model sebenar helmet dolphin)

hadoi la mi-cah.. bila nak tolong, dia tak bagi.. bila kena gelak, marah pulak tu....

tengok irfan tu.. baru lah cara pemakaian helmet yang betul.. ikat, jangan tak ikat... terus mama irfan bawak gi pasar malam tau.. (sorri diana, akak kidnap gambar irfan..)

8 comments:

syawalsimpsons said...

mi-cah klakar la...

illafira said...

alahai.. tetap comei.. hehehe

therosputih said...

hihi...marah tu kalu gelakkan dia...hadoi...tak bleh blah...mi-cah2...

MAPPIAU said...

hahahaha takde maknenyer kak su..si irfan tu pun mule2 pakai helmet tu pun terbalik jugak, lepas kene marah tu yang merajuk pakai helmet bawak tido tuh hahahaaa

tak tahan tengok mi-cah buat muke tak bersalah!! hahahaha anak anak..

fiza said...

Ekekekeke...pakai helmet style baru ☺☺

Patutlah SEDAP, Kopi campur gelatin babi rupanya

ratusiput said...

mi-chah ttp tomei walau pakai helmet terbalik :)

rozana said...

cuba perati muka mi-cah..sebijik muka papanya dah!!!

ch@ said...

micah muka selamba. rileks la mama.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...