@churalliya

Wednesday, February 22, 2012

MAD Bra Bag dah sampai

Sebenarnya mintak corak lain.. kaler maroon corak renda2 kalau tak salah.. sekali sampainya corak harimau mengaummmm... suruh galakkan buat cakaran harimau ke apa nih?

Tapi cantik je..

Disebabkan tak pernah jumpa bra bag ni dan tak pernah sentuh, jadi nak membayangkan pun agak susah. Takut tersalah bayang pulak. Selama ni memang tgk kat internet aje.. Bila dapat je harus jakun sekejap.. diikuti dengan gelak-gelak nakal kami satu opis (yg perempuan sahaja)..

 siap ada renda2 tu yang comel sangat tu.. 

bahagian dalam.. struktur yang kukuh sebab dia keras.. dan besar juga. memang boleh muat 3-4 helai.. cukup stok kalau pegi bercuti..

siap ada tali pemegang.. jadi mekchu terus lah pegang.. hahaha sila jangan pegang begitu sambil jalan-jalan ok.. no no kennot like that..


Ohh ye, mekchu beli bag ni dari Milkadeal promo. Entry masa beli ada kat sini. Pesanan, rajin-rajin lah masuk Milkadeal tu.. Ada macam2 barang yang comelsssss....

Dah, tak payah review banyak-banyak.. Milkadeal bukannya bayo mekchu pun untuk iklan :D

14 comments:

bonda dadif aka akish said...

awww...ala2 cute gtu...

Pepel BoNda AmaNi said...

sumpah sangat cute hoke...

syawalsimpsons said...

cute je...macam beg keje..kakakakka...

Nini D.. said...

model & iklan tidak berbayar nih :)

deqla manjew said...

hahaha..ingatkan bra betol da td..

fiza said...

Comel nya bag bra nih. Tak der lah rosak bra klo letak dlm ni kan.

lydzar said...

cemana mekchu cover bawak balik bag ni kt kete hehehe..kalau tayang, sure terbeliak mata orang tengok bra besar punya hehehehe

Nad @ MamaZakwan said...

awwwwwwwww..!!!
hamboih,kemain lagi mekchu ni, hehe

kayyana said...

kak, tu klu bwk p jalan tuh mata dok menjeling jelah tuh.. sbb beg die seksi ooo.. hahahaha...

~aSFaLiZa~ said...

wah mantop gitu taw mekcu ni

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

okeh wat kl bw kluo bersiar2..
heheh, ganti clutch..
amacam, ade bran??? ... ;-P

chekpid said...

mak aihh...nasib tak pitam baca entry ko ni. aummmmmm!!!

amirah said...

uiii...kalo bwk jenjalan ni harus org dengki..hehe

Alycia said...

kau xghisau ke micahah buat beg bekas mainan dia hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...