@churalliya

Wednesday, July 11, 2012

2 biji untuk menjadi gebu

Sarapan mekchu sebelum pegi kerja pagi tadi..


2 bijik telur ayam kampung (kata tinggal kat kampung khannn), letak kicap manis dengan lada sulah.. perghhhh... 

Harap2 baby keluar nanti segebu abang dia :D

12 comments:

Nad @ MamaZN said...

mekchu, sedapnye...!

PUANSTOBERI said...

Err.. smpai skang tak reti makan telur sebegitu... kena makan eh utk bagi anak gebu?? aa..kena blaja lah dari skang ni.. huhu (>_<)

mamyharraz said...

sedapnya!kesukaan sy nih slruppppp
mestilah adik pun gebu ;)

SURIA AMANDA said...

ni menu hari2 wajib telan utk i kat opis ni..siap order kat makcik tea lady..

CaDLyNN said...

ooo patut michah sgt gebu kpop :p

syawalsimpsons said...

alamak sedapnyer.....nak sikit...

Nini D.. said...

petua ke nih?

shaza said...

ni makanan kegemaran kita masa tengah pregnant.. doktor suruh makan telur at least sebijik sehari..

Suliana said...

sedap nya.. saya yg tak prgnnt ni pun terliur.. feveret tu. lama dah tak rasa :-)

♥MAMASYAZA♥ said...

alahai nampak sedap sgt. en. abah suka mkn cam ni

etiey.com said...

mek chu... asal tak gebu macam maknya? hihih :p

QasehnyaRania said...

petua dari mekchu..;)

nanti kalau ciksu pregnant boleh lah cuba ..i`allah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...