@churalliya

Tuesday, September 11, 2012

Kalau salah naik lagi RM500


Dulu sebelah tangan je mendail.. sekarang duit dah semakin banyak, terus kiri kanan mendail..

Apa tidaknya, dah teka bunyi kat radio Era tu dah cecah rm27K noks.. kalau salah, naik rm500 terus.. siapa yang tak bling bling bling bijik mata nak mencuba kan.. masih bunyi yang sama.. dan masih tak de orang yang meneka bunyi yang kami nak teka tu..

Mekchu suka mencuba.. sebab kalau tak cuba kita tak tahu kan..

Kalo dapat lah kan, nak beli apa erk? kereta? mungkin tidak.. kami nak beli tanah :D


10 comments:

Nazirah Azeman said...

kalu saya dapat duit tuh,sy nak bg mak ayah ngan settle kan loan belaja.fuhhhhhhhh

CikPuanHaLia said...

Folo jugak tapi susah giler la kan..xtau bunya apa..

syawalsimpsons said...

kalo dapat nak setengah...kakakka

Bitt (double IS) said...

alamak tak pernah dengar radio pagi2...ehhehehe

CaDLyNN said...

mekchu...meh bg seribu kalo dpt nnti..ekekekeke

eda_ej said...

kalo eda yang dapat, eda nak bayo PTPTN.. hahhaha..

Eri-chan said...

settle ptptn dan keta. abisss citer..

Asfaliza Mohd Yatim said...

kalau betul mekcu teka belanja la sikit kat kwn2 blog ni. muhahhahha!!!

Mimy Hamid said...

Rajin bebenor..mana tau rezeki mak buyung

QasehnyaRania said...

teruskan mencuba mekchu =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...