@churalliya

Wednesday, July 17, 2013

Selamat Ulang Tahun ke-5 Abam Mi

Jatuh dalam bulan puasa.. Nak jugak buat party kat sekolah kasi dia seronok dengan kawan2.. tak pe la abang, kalo tak puasa pun mama tau abam mi mesti malu nak tiup lilin dengan kawan2.. anak mama ni kan penyegan tak tentu arah...

gambar semalam otw gi klinik sebab cherry berry... yg terkini dalam koleksi..

Sekejap dah 5 tahun.. adoii mama tak sanggup nak berpisah dengan abang kalau abang sekolah asrama nanti..

"Tak lama lagi birthday abang.. abang nak hadiah apa?"
"Lori kren"

Tetap pada kenderaan berat..

Copy paste dari salah satu entry...

 U're my little pumpkin.. the one and only my cutest pumpkin ever!!

Please don't grow up too fast.. mama akan merindui segala-galanya.. tapi dalam pada banyak2 tu, satu je yang mama tak akan lupa.. waktu nak push abang keluar..

Selamat Hari Ulang Tahun yang ke-5 busuk masam masin mama & papa.. Semoga menjadi anak yang soleh, yang dapat membimbing adik-adik.. Amin..


by mekchuN (^_^)

13 comments:

syawalsimpsons said...

happy bufday abam mi

mama_onie said...

Happy Birthday Abam Mi!

Azura Aziz said...

hepy besday abam mie.. wah, request hadiah tak mengagak.. sama mcm adam, smuanya nk berlori ;)

okeh, raya nnt anty bagi duit raya ;)

Nini D.. said...

Abam Mi..happy birthday!!

terima kasih sbb menjadi anak yg baik buat mama-chu & papa-jib serta abg yg penyayang buat Wawa kecibung..
belajar rajin2 ya Abam Mi..

"ahkak Nini" syg Abam Mi :)

Nad MamaZN said...

Hepi bday abam mi ensem :)

amirah said...

happy birthday abam mi!

therosputih said...

selamat ulang tahun abam mi...

Softtouch [Hanim] said...

hepy birthday abam mi...smg jd anak yg soleh n bija pndai syg....

Softtouch [Hanim] said...

hepy birthday abam mi...smg jd anak yg soleh n bija pndai syg....

Softtouch [Hanim] said...

hepy birthday abam mi...smg jd anak yg soleh n bija pndai syg....

yana said...

cepatnya masa berlalu...banyaknya entry suraya ..tak terkejar puan..Sampaikan salam sayang acik Yana buat pemilik nama Najmi itu..moga membesar dgn sihat dan akan snetiasa menjadi anak yg menenangkan hati semua insan di sekelilingnya..

CaDLyNN said...

abam mi!!!!

happy birthdat...semoga jadi anak soleh..

-dari aunty lin- :)

QasehnyaRania said...

selamat hari lahir buat abam mi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...