@churalliya

Thursday, May 5, 2011

Maka tiada lagi sebarang BE

Ohhh, dia dah metered......

Sekarang tiada lagi buffered...


Oh kekandaku nuffnang.. seandainya kanda mengasihi adinda, tolong lah beri lagi 7 atau 8 BE sebagai tanda kasih sayang kita... awwuuuuuu...

Betul ouls, lepas mekchu buat surat terbuka untuk kekanda nuffnang dulu, tak lama lepas tu dapat sekali  5 BE uols... kalo tak caya tengok sini..

Tatau la kali ni menjadi ke tak.. takut tektik tu dah basi :( tak pe la, kata berblog untuk suka-suka kan.. cheersss..

14 comments:

.::WaNiE::. said...

kalau dpt 7-8 pinjamkan sy satu kak kkekekekeke

syawalsimpsons said...

kalo sue lagi la...x penah dapat pun....mmmm...ok la mekchu penah dpt kan...

mya said...

ai dah lama takde BE.sedih...

Peri PiA said...

wah2,7-8 manyak oooo :D

xlame lagi dpt le tew

CaDLyNN said...

wah..mekchunye byk~ nak wat open letter gakla :p

shaza said...

su, jumlah yang kita dapat tak sampai seploh ringgit pun.. huhuhu

~~@lyci@~~ said...

baik kau buat surat cinta baru hehe..

mummy_ayu said...

amboi...sekali minta 7, 8....kalu dpt inform ek..

etiey.com© said...

wahh banyak tu

♥MAMASYAZA♥ said...

akak ni dari bulan 2 lagi dah tak dpt BE...huhuhu...sedihhhh

tiefazatie said...

sama la kte kak..sedih..sob2..

♥MiZz-siHa♥ said...

bestnye dpt BE kan...huhuhuh..wahh..bnyk tu mntk...keke

chekpid said...

byk gak tu mekchu...aku blom merasa lagi..hu2

Aini said...

oh.. semoga dimurahkan rezeki lagi lepas ni..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...