@churalliya

Thursday, November 17, 2011

Sekejap sekejap je..

Pagi tadi meeting kat opis. Sekarang dah ada kat sini, tepi Taming Sari..

Masih mencari Hotel Casa Del Rio.. Kalau tak jumpa acane erkk?

Ohhh dengggg.. Melaka jemmms sangat. Jauh beza ngan seremban. I lurve my hometown so so much..

17 comments:

ratusiput said...

papago lah mekchu :) melaka pun jem gak dah skang ek???tp best jalan2 melaka...

amirah said...

melaka jem ke?hehehe..mek chu gi mana tu? casa del rio dekat seberang sungai je..kalo tak leh kita ngeteh2 ke..

AKO @ retna said...

dah smp melaka rupa nya mekcu,,,
kursus ye?

Pepel BoNda AmaNi said...

g la pekena cendol dulu...pastue sambung cari hotel balik..kompom jumpa...

Mimy Hamid said...

melaka sesak tapi takpe singgah menyoping jumpa la jalan tu nanti..hehe

amiey lee said...

casa del rio..ehh dh dekat sgt ngan taming sari tu..penah stay situ dulu....

wahida said...

jgn lupa pekena coconut shake klebang tu...

Alycia said...

alah, aku tau.. kau tu sesak sekejap jer.. nnt jumpe tmpat soping dh xsesak dah hehe...

MaMa CyDa said...

laju betul sekelip mata dah smpi melaka. Melaka mmg jemlah mekchu. Mama kalo jenjln sana rs tensen jek. dahlah byk beno terapik litenya ...

Nini D.. said...

i love tepeng yang xreti jem melainkan time cuti sekolah & musim perayaan....haha

Eri-chan said...

melaka sangat jem...tak kira hjg minggu biasa pun....eeeee...tapi sebab dah biasa jem kat KL...so melaka tu mcm tade apela..haha

therosputih said...

kalu tak jumpa, apo laei...balik soromban jo...heheheh

mama_onie said...

Setuju ngan mama cyda tak tahan betul banyak sangat tepik lite kat Melaka

Aleyn said...

Wah...cam naik flight lak ek...

Nida said...

mak uih.. naik berbelit lidah nak menyebut nama hotel tu..

Softtouch [Hanim] said...

bestnya p melaka...i luv melaka so much wpun bkn kg sy..tp xnafikan melaka rajin jem...

Bitt (double IS) said...

jem nak naik atas ke jem kat jalan raya..akekekkke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...