@churalliya

Monday, May 7, 2012

Cuba cari benda tersembunyi


Punya lah banyak tempat lain, kat dalam lemari tu jugak dipilihnya untuk tido.. tak pasal2 dah kantoi tunjuk isi kandungan dalam lemari kat sini ;p. Tak pe, itu bahagian papa-jit, mekchu nye kat sebelah.. ngeh ngeh ngeh..

Masa tido2 ayam, perasan dia dok guling-guling atas tilam busuk dia tu.. lepas tu perasan dia dah start masuk dalam lemari tapi masa tu tanpa bantal lagi.. Mi-cah ni dah besar memang jarang tido siang. Sambil mulut bising bercakap dan bernyanyi.. bukak mata sekali lagi dah elok lena, siap berbantal yang tak boleh blah tu.. hahahaha..

Nasib lah dia tak tutup pintu lemari tu.. kalau tidak selalu masa main dia tutup..


Sakit perut tahan gelak, tp tak boleh gelak kuat2.. mi-cah ni kalau dah malu memang dia akan tumbuk orang..

Teringat kejadian kehilangan mi-cah dulu.. kelam kabut cari satu rumah.. rupa-rupanya dia buat 'projek' dalam tuh..


Ini masa dia lebih kurang 2 tahun rasanya.. tengok muka pun dah tau dia buat apa dalam tu..

Sekejapnya dia membesar :(


11 comments:

syawalsimpsons said...

selengge la mi cah...kakkaka...yang best tu...muat N selesa pulak untuk dier..kakakakkakakakka

mama tisya said...

klakar la mi-cah leh plak tdo dlm almari ye..ngam2 ngan bdn die

mamavogue said...

alahai mi-cah ni..
selesa agak nyer dlm tuh hehehe

mamyharraz said...

kiutnya mi-cah hehe
budak baya2 ank kita mmg tak tido siang kot mek-chu samalah dgn ank sy dok pot pet mulut dia 24jam.

Bitt (double IS) said...

ahhahahhaha comel...micah dan iskandar sama jek suka main dalam gobok! ahhahahhaa risau hati dok mencari kadang2 tuh...

micah semakin besar...semakin kelakar bila tengok pic dia kecik2 ;)

Nini D.. said...

aduila mi-cah..macam2 tau

Chik Att said...

hehehheh... comel mi-cah ....

♥MAMASYAZA♥ said...

ada saja micah sekarang ni ekkk sejak nak jadi abang..hehehehe. senyum sowang2 aunty ni bila tgk gelagat micah

CaDLyNN said...

mi-chah comel.mi-chah comel.mi-chah comel.mi-chah comel.mi-chah comel.mi-chah comel.mi-chah comel.mi-chah comel.mi-chah comel.mi-chah comel.mi-chah comel.mi-chah comel.mi-chah comel.mi-chah comel. :)

NeenaAnuar said...

HAHAHA.. ya ampunnnnn micahhhhhhh!!!

CuTeMiUt78 said...

ahhhakkss... mi-cah2.. ada2 je.. kat situ pun dia blh lelap... klu dah ngantuk sgt.. dlm lemari pun jadi ya mi-cah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...