@churalliya

Tuesday, September 4, 2012

Takut nak bagi tau


Begini lah keadaan koleksi pembelian online yang ada kat opis sekarang.. Semua pun nak beli online :)

Semalam berani bawak balik baju poplook aje dulu.. sbb dah ready dengan jawapan kalo kena tanya "beli apa?".. senang nak jawab "beli baju mengandung merangkap baju raya".. jawapan tu konpem boleh dimaafkan..

Banyak kali jugak bawak balik barang dalam keadaan senyap2.. tau2 aje dah ada dalam almari..

Ehhh.. takut dengan siapa ni?

15 comments:

Alycia said...

ni mmg btul2 shoping skali klik ajer ni.. mesti kau dah ikut mcm mona kan.. aku pun dh terpengaruh smlm.. tgh tunggu bj poplook gak ni hehe..

fiza said...

Hahahaha...sama lah kita mekchu ☺☺

amirah said...

takut dgn papa jit la kan..huhu..banyaknyaaaa beli mekchu. best kan beli online. klik sini klik sana..sampaiii...hi hi hi

MaMa CyDa said...

ahahaha samelah. Memang giler on9 shopping. Pehtu biler nk angkut bwk ke rumah mulalah cecepat sms bgtau dh terbeli itu ini.

Errr dlm pantang nih pun lagik ligat bershopping. Kate takleh kuar umah kan? Ngeh ngeh ngeh :-)

aquagugurl said...

Hehe..takut ngan papa jit..takut kena marah beli brg online..daku pun sama..masa beli takut nk ckp,masa nak bawk balik baru bagitau order barang online..hehe..

Nad @ MamaZN said...

mak aih!
kalu saya jadik mekchu, saya pun takut gak ni nak bawak balik, haha!

Bitt (double IS) said...

ye la takut dengan siapa??? hahaahhaa takut micah main ke? hahhahaa

*azni* said...

haha..bini papa jit ni kan..apa brg2 yg dibeli tu kak oi?

Azfaliza Abd. Latif said...

shopping online mmg mengasyikkan... cuma klik klik, tiba2 ada org ketuk pintu umah... :D

mamavogue said...

Sokong Azfaliza,
tak perasan pun klik sana klik sini
tetiba barang sampai.. :)

mekchu, mamavogue pun selalu suh pos alamat opis! hehehe..

syawalsimpsons said...

mesti la ngan papa jit...kikikikiki...

SURIA AMANDA said...

hahahaha...taku ngan cik abam syg la tu kan...

watyz said...

sama je ngan kite. bli pastu letak kat blog. ble hasben buka blog br tau ade je yg dibeli. hehehhe

QasehnyaRania said...

a`aa, tkut ngn sapa mekchu..
papa-jit ye..
sbb nk minta claim ke?..hehe

QasehnyaRania said...

comfirm papa-jit...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...