@churalliya

Wednesday, October 31, 2012

Wordless sangat

1. Berat Najwa di hari ke-10 naik 100gram sajork. Jadi 3.2kilo. Ok lah tu kan, janji naik. Dia kuat menyusu dan kuat berak jugak..

2. Handbag coach dah smpai.. Bergaya dgn kain batik pun dah perasan vougue d vas sangat.. Adoiiii, tak sabar nak habis pantang...
Sent from my RedBerry®

14 comments:

Lynn Hamzah said...

1. yg penting naik...walaupun 100gram...
2. habiskan pantang dulu yer...baru leh melaram...hahahah...

therosputih said...

mana nak tengok muka yang diletak mask pilis tuh...hehehe

SURIA AMANDA said...

coach anda adalah sgt cun

mamavogue said...

huiii..sangatlah pink kaler..!

syawalsimpsons said...

ok la tu hari ke 10...ado lagi 34 hari lagi tu...kikikkikik

CaDLyNN said...

amboi2...dgn kain batik pon jadi la ek mekchu..ekekeke


najwa cute miut..membesar dgn sihat ye :)

::NureeN:: said...

naik 100gm tue kira ok la.. bb mmg byk berak kan.. :)

amirah said...

kalau hari2 bergaya dgn beg tu maybe la tak rasa mcm lama nya pantang...huhu

JIVEBUMZ said...

sabar mekchu baru 10 hari ada lagi 34 hari kuikuikui gelak jahat nie

etiey.com said...

Betul betul... Gegirl tak elok naik banyk. Tinggi maintanance kan. Kan... Opsss mu coach! Hhehe

Alycia said...

awwwww.. ngencesss tgk beg pink iteww ;p

yana said...

Hari tu org agak2 3.15 kg kan keluar..kebetulan dekat2 pulak..:)

CuTeMiUt78 said...

hik..hik.. smpt lagi melaram ngan beg baru tu

Nazirah Azeman said...

beg itewwww adalah idaman kalbu ku.tabung tak cukup lagi nak beli hukhukhukhuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...