@churalliya

Thursday, November 18, 2010

Coretan Aidiladha yg ringkas

Raya Aidiladha kami di Kuala Pilah.. yup, kami recycle aje baju raya aidilfitri yang lepas.. ke arah keluarga jimat..

jgn ditanya kenapa couple merah tu hover.. hahaha..

yg pastinya thn depan keluarga ini akan bertambah lagi sorang.. atau mungkin berdua.. atau bertiga? siapa tahu?? tp korang teka lah dari perut siapa.. hahaha.. dah elok2 senyap, lagik mau bikin panas balik.. suka tau...

sekian cerita raya aidiladha kami.. sangat menepati tajuk.. tak gitu??

15 comments:

InaAchik said...

hahahhaaa... kapel merah tu mmg over... over itu gedix oke... n i loike da gedix one! ;))

cik hani said...

wah.canti gambar family..tapi over betul lah yang merah tu..weee~

comel najmi kena dukung oleh atuk dia.. :)

Nisa_Hardzir said...

bukan men merah menyala yer mek cu..hehheh

marinahunny said...

wahh nk dap lg sorang ke..? bestnye ;)

Chekpid said...

nak tanya jugak...kenapa kapel merah tu hover? sila jawap tak lebih dari 15 patah perkataan

Ya ALya said...

amboi.....amboi....mearh membara over tau.....suka tgk

CaDLyNN said...

oh..so sweetla couple kale merah tu...

Myalycia said...

over tau yg color merah tu..

aishh, apa citer panas ni.. nak tau nak tau.. alycia ketinggalan lrt ke ni..

Unknown said...

mekchu, dah ade ker? wawiwuuuu cerita hot nie! cepat la buat pengakuan ikhlassssssss heheh

eiNa said...

macam couple merah plak yang baru kawinnya yek.. :P

dari perut mekchu ngn dekna kut..
ada adiah x teka teki nih..hhahaa

e.l.i.z.@ said...

heheheh bila lagi mahu over ye dak :P

ok ..sgt ringkas :P

mummysyafie said...

kapel merah tu mmg hover..tapi nampak sweeeetttttt sangat. siyes..mmg nampak loving.

jesnita_ns said...

kak mekchu...ni statement cam artis tau..suak tergantung...berita baik harus dikongsi bersama...hehhe

Softtouch [Hanim] said...

sy pun sama recyle bj raya aidilfitri ari tu..he he he

yana said...

hehe..lawak gambo tu..
dh tgk kt fesbuk dh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...