@churalliya

Wednesday, September 14, 2011

Berminat untuk mengiklankan Bisnes anda?

Mekchu adalah pembeli online yang tegar.. apa saje yang menarik, oda saja.. seronok time2 lunch pun boleh membeli dan membelah.. klik-klik dan esok dah sampai atas meja.. seronok bukan?

Kebetulan pulak papa-jit adalah kategori yang tidak sanggup nak teman minik dia shopping.. haha kebetulan kah? sebab sifat dan perangai minik dia ni susah untuk dimengertikan.. nak membelek barang sambil ada body guard berdiri tercegat kat sebelah bahu sambil asyik toleh jam kat tangan adalah sangat tidak selesa ok.. korang dapat bayang tak? masa tu pehlisss berdiri jauh sikit boleh tak?

Sambil anak pulak jenis yang pantang nampak menan kereta, helikopter, kapal laut kat tepi2 kedai tu.. list barang yang nak dishopping masih berjela, tapi keinginan anak tetap perlu didahulukan sebelum dia superman atas lantai shopping complex tu kan.. sudahnya, balik dengan muncung mulut yang boleh gantung baju.. selalu tak jadi macam tu?

Sebab tu lah mekchu lebih selesa, eh 18x lebih selesa membeli online ni.. sekarang boleh dikatakan kebanyakan barang-barang keperluan (exp for kids) sangat banyak dijual secara online.. jeles pulak sebab anak dah besar..

Mekchu suka beli barang2 online yang payah nak cari kat kedai atau tak tahu nak cari kat kedai mana atau dah tahu kedai tapi tak jumpa2 kedainya.. hehehe.. dan tak lain tak bukan, shopping online lah penyelesaiannya.. kadang2 terjumpa barang yang kita tercari-cari selama 7 tahun selama ni kat facebook.. lain macam happy dia....


Oleh yang demikian, sekiranya anda mempunyai bisnes online tak kira lah di blog atau pun di facebook dan berminat untuk mengiklankan perniagaan anda di blog kuning oren mekchu ni, sila emel mekchu di churalliya@gmail.com. Kita cerita2 panjang lebar kat sana..

Sebab mekchu suka dengan bisnes online ni, makanya mekchu nak support kawan-kawan di dalam bidang bisnes online ini supaya dapat manfaat pada kedua-dua belah pihak..

Bila bisnes makin mantap, pelanggan pun dah tak sentap..(dan-dan dapat tag line baru.. haha)

12 comments:

ratusiput said...

wah mekchu..kelassss....mmg bebetul support ni...tp ratu niaga kek ssh skit nk online... :)

ratusiput said...

wah mekchu..kelassss....mmg bebetul support ni...tp ratu niaga kek ssh skit nk online... :)

mikamusz said...

takpe ratu siput.. boleh je.. snap - snap gambar... publish kat blog mek-chu nih.. nanti kalau promo bagus.. org sure akan tgk dan order jugak.. mungkin delivery dia ada limited sikit, tapi x salah mencuba..

p/s: sue.. up sikit komisen aku..

mama tisya said...

ada iklan kt sini sure mantop ler BE nanti

**tkde rahsia psl BE tu..nuff ikut suka die je nk bg...

Dee said...

wah..mekchu semakin addebang skrg..read advance..

Azian Elias said...

assalam.

nak buat website asik bertangguh je. INSYALLAH nanti leh join.

CaDLyNN said...

blog mekchu kan glam....harusla peniaga2 sekelian tepek iklan kat blog oren ni :)

e.l.i.z.@ said...

nk tanya..mekchu nk bg brapa harga? bukan eli nak letak iklan *eli x meniaga pun :P
eli tanya sbb ada org nk letak iklan kt blog eli..size 160x300..tp eli xtau nk bg harga

Ako Retna said...

wah bagus bagus satu lagi pencapaian untuk mekcu hehheh ;)

therosputih said...

ain pun suke online shopping, tambah2 bila ada kat bumi bintulu nih, soorga2 tak banyak...maka, mencarik soorga di tenet...

Bitt (double IS) said...

owhhh gud :)

kite ada online bix gak tapi ikut mood...hahahahhaa so mcm agak malas jek nak upate...kalo dah rasa semak barang2 tu terus buat garage sale atau baru la nak upload kat blog biz online tu...akekkekeke masa xcukup nak focus...ni link

http://colorshoplex.blogspot.com

kalau dah ada masa kite bgtahu la yer....hehe

NeenaAnuar said...

wahh!! kelasss mekchu! sudah maju selangkah lagi.. best2.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...