@churalliya

Tuesday, January 31, 2012

#traumaISMS

Seronok jugak 3-4 hari tak update blog ni.. nyamannn..

Semalam dan hari ni ada Bengkel Audit Dalam ISMS kat MAMPU.. kecut2 perut bila tengok checklist apa benda yang akan di audit kan nanti.. Harap2 dengan sokongan dan kerjasama rakan sekerja semua benda ni akan berjalan lancar dan seterusnya SUKN9 akan dipersijilkan..


"Saya suka shopping. Tapi almari dah penuh"

Sila nyatakan apakah pembetulan dan apa pula tindakan pembetulan bagi situasi tersebut?
#traumaISMS

Mekchu ada azam baru untuk Februari nanti.. azam nak kurangkan update kisah peribadi kat blog ni.. eden torai..

10 comments:

Nini D.. said...

"saya suka shopping tapi almari dah puneh"..

silalah donate pada saya bila saya balik Kota,N9 ari Jumaat nih...jumpa jom!!

Myalycia said...

lelong2 mn2 yg xberkenan tu ;)

syawalsimpsons said...

bagi kat saya je la mekchu..kakakakkakak

amirah said...

bagi kat saya!

CaDLyNN said...

bistu mekchu nk update ape? gossip artis ke? ahaks! :p

Bitt (double IS) said...

betul tu..soklan yg sama dengan cadlynn...akekekekeke

CuTeMiUt78 said...

eemmm klu tak hapdet kisah2 ske dke.. nak hapdet apa ya mekchu

my_irina said...

lorrr knp tak nak update plak?..dah kurang la bahan bacaan saya...huhhhh

kayyana said...

kak, kalau dalam almari tu dah penuh mehlah transfer ke almari yana lak... nak address tak? hehehehe

Najwa.H said...

ape kata....


mekchu pi shopping almari baru...
ekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...