@churalliya

Monday, May 20, 2013

Selamat Hari Kita yang ke-8 tahun

20.05.2013.

Sudah 8 tahun umur perkahwinan kami.. Alhamdulillah.. campur dengan fasa usha mengusha tapi kena rejek, pastu tukar dari plan A ke plan B semua ada lah dalam 15 tahun kot dah kenal dengan lelaki yang bernama Mohamad Najib Mustafa ni..

Ohhhh tiba2 tersenyum teringat kisah lama plan A, plan B semua tu.. hahahaha.. Itu belum campur dengan kisah lelaki yang paling di benci sepanjang matrikulasi dulu.. Ku tersenyum lagi..


Papa, sedar tak sedar dah 8 tahun kita menjadi laling-laling.. hahaha.. sekejap je rasa kan.. angka tu makin lama makin meningkat..

Dari detik papa call mama masa mama tengah drive dari USJ balik ke Seremban kata ESOK tu nak datang merisik.. dan membawa kepada penetapan tarikh tunang dan nikah dan tuppppp dah keluar 2 orang zuriat yang sangat bernilai buat kita..

Ohh betapa banyak suka dan duka sepanjang 8 tahun ini.. harap kita makin terus tabah mengharungi dugaan rumahtangga ini seteguh Kinabalu..

Kepada Mohamad Najib Mustafa a.k.a papajib, terima kasih kerana menjadi seorang suami kepada mama dan papa kepada anak-anak..


Tahun lepas kena kuarantin sebab wawa dalam perut.. tahun ni kuarantin lagi sebab wawa kecik lagi.. dah tu bila nya nak jalan jauh2 ni?

Dari HK membawa ke Singapore.. seterusnya Cameron dan tahun ni kat Melaka aje.. mungkin tahun depan sekadar Ulu Bendul? my ohh my..


Harapan mama (selain dari tunggu papa bawak jalan jauh2), semoga ikatan perkahwinan kita akan kekal hingga hujung nyawa membawa ke syurga.. Tak sabar menunggu sehayat dengan mu..

Dengan ucapan "papa, nak ni!!!"

love, love, love.

by mekchuN (^_^)

12 comments:

Mya said...

happpy anniversary mek chu dan papajib :)

Suliana said...

selamt ulangtahun perkahwinan mek chu. moga berkekalan sehingga ke syurga..

Cyda Acme said...

Happy Anniversary ... Moga kekal bahagia hingga ke jannah ... AMIN!!!

mama_onie said...

Congrats both of you... bagus Mekchu permintaan yg berterus terang mcm ni bagus... straight to the point... aku doakan korang bahagia till Jannah!

therosputih said...

happy anniversary mekcgu..N...

yana said...

Eh..kalau dia kata nak buat mc sue jd awek mcm mana?Mcm nilah..utk tidak melukakan hati dia..awk..apa kata kita jd kawan jek dulu..Sbb bila berkawan..terputus pun akan sambung blk..yg lain2 tu let nature decide..2001

LizHairi said...

hepi anniversary mekcu n papajib...
semoga cinta makin mekar selamanye...ecewah!!
hugs n kisses utk abam mie n wawa :-)

HANNA PLEASURE said...

epi anniversary kawan..rindu & sayang kamu.. yg best itewpandora...chaiyok2

syawalsimpsons said...

happy anniversary..sue ngan en asbeen meraikan anniversary mekchu, dengan itu semalam, 20.05.2013 kami cuti dating2..lalalalallala

Nini D.. said...

Pn Suraya & En Najib..
Happy Anniversary..
moga kebahagiaan mengiringi kehidupan kalian,InsyaAllah :)

CaDLyNN said...

mekchu n papajib...happy anniversary...

part last tu best..ekekeke...

mekchu..nnti kite nk menghanta kad :) nak godek2 balik email cari alamat mekchu..

QasehnyaRania said...

buat mekchu dan papajib
selamat hari ulangtahun.. hihi

sy doakan semoga jodoh kalian kekal bahagia bersama anak2..kasih syang yg berkekalan hingga hujung nyawa..aamiin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...