@churalliya

Thursday, October 13, 2011

Spiderman terkangkang

Entry tiba-tiba semalam.... terpaksa ditangguhkan buat sementara waktu, kasik laluan kepada spiderman terkangkang atas lantai ni dulu..

Dia kata dia spiderman.. Layan.


Habis stokin keje papa dia berterabur.. tak kuasa nak pasang-pasang kan balik stokin tuh.. kejap je, pas tu dia bongkar balik.. sudahnya, sorok je dalam laci.. sekarang, kena bangun awal 10 minit nak carik stokin yang mecing pagi-pagi.. hahahaha...

Tu pipi belah kiri dah lebam.. sibuk panjat meja nak bukak kipas no.5.. sekali terbenam atas lantai.. pipi tu yang cecah lantai dulu.. budak pipi tembun memang macam tu..

3 tahun 3 bulan.

Mi-cah masih tinggal dengan nenek labu dia pada hari bekerja.. ehh, bukan dia sorang.. kami juga.. yang penting dia memang berkembang dengan jayanya..

Dah berjaya poo-poo dan pee-pee dengan jayanya tanpa bantuan pampers.. nak tido baru pakai.. kadang-kadang tak payah tolong dia pee-pee pon.. dia bleh pee-pee kat bilik air dan basuh bebird sendiri.. pas tu siap cakap-cakap ngan bebird dia.. kah kah kah... 

Kenapa la malas nak tulis perkembangan mi-cah kat sini.. rugi pulak rasanya..

14 comments:

amirah said...

hahaha...kelaka la micah jadik spiderman gitu..kalau gini abisla semua stokin disebabkan spiderman sorang ni... : P

Pepel BoNda AmaNi said...

ntahnya asyik cita pasal mak dia yang nak beli baju creepe jerk..*ayat dengki sangat kan..*

CaDLyNN said...

hahahaha...adoi..comel abes michah jadi spiderman....

therosputih said...

bpk ah cute gambr telentang ats lntai gitu...comel...

Mimy Hamid said...

pasni citer pasal perkembangan micah leh baut kenangan...nampak benor micah dah besor nak jadi spiderman dah pun...hahahah

ratusiput said...

besarnye spiderman kangkang...spiderman gimnastik ek?ehehe...

mama tisya said...

klakar la mi-cah

watyz said...

jgn itu spiderman tetot sudah... :)

Alycia said...

hahahha... sebijim mcm spiderman..

*SiRibenMerah said...

gitu jadinya... aunty pon nk tiru la.. spiderman stocking yek...

lydzar said...

dia memang posing ala spiderman sbb nk suruh mekchu amek gambar dia ke? haah cute sgt

Nad @ MamaZakwan said...

wah...dh mcm kluangman dah ni, hehe!! sebaya ngan zakwan rupenye micah ni..igtkan dah 4 @ 5 thn...cm budak besar!

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..semalam citer pasal mirul jd spiderman.. rupanya si mi-cah pun jd spiderman gak ke.. heh..heh..heh..
mekchu, pasal costum spiderman mirul tu.. opah dia belikan kat pasar je pun.. RM15 je..

Dee said...

kalau takde karpet tu..lagi nmpk real tau..my bos siap gelak2 tgk pic micah jd spiderman..hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...