@churalliya

Wednesday, June 20, 2012

Alasan untuk berdiam diri

Siapa yang pernah lalui Audit Dalam ISMS, dia akan tahu panahan kekalutan yang melanda. Mekchu klasifikasikan odit dalam ISMS ni lagi parah dari odit Star Rating dan lagi haru dari odit 5S.. 

Kenapa? Sebab soklan-soklan dia ya ampunnnn... baaaaaanyak sangat.. dan ada dekat 50 dokumen kot kena sediakan.. itu belum campur bahan2 bukti yang lain lagi.. oh ye, odit ISMS ni bersama MAMPU. Lepas ni dengan SIRIM pulak.. Itu nanti2 pikir.. Nak bersalin dulu ke nak odit dengan SIRIM dulu.. ngeh ngeh ngeh..

Nasiblah semua2 bahan yang diperlukan tu ada.. cuma kena buat sesi kumbahan sikit la :)


Harapan mekchu agar sepanjang 8 hari odit ni kesihatan adalah di tahap yang baik.. Hari pertama dah rasa macam berjalan sejauh 8km. Kalo ukur dah sampai Jasko... keluar masuk bilik mesyuarat untuk membuktikan yang KAMI PATUH!

Baby ISMS pun dah menegang kat dalam sana.. mesti dia pelik mama dia rajin berjalan.. Sangat mencabar dan sebenarnya seronok tau.. dalam kalut-kalut pun boleh tersenyum :)

Kalau tak de update, korang anggaplah mekchu sedang berada depan mesin fotostat atau tengah mencangkung carik fail tutup atau curik2 tulang untuk mengusap perut ;p

5 comments:

♥MAMASYAZA♥ said...

kena audit mmg tak best

amirah said...

hihihi..pape pon jaga diri dan baby ye mekchu

SURIA AMANDA said...

apa pun tak bleh kalau berdepan ngan audit..stress

Mimy Hamid said...

comel je baby pun bzzz...sure lahir rajin ni

Bitt (doubleIS) said...

setuju dengan mimy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...