@churalliya

Saturday, August 18, 2012

Masih teringat dugaan kami di malam raya tahun lepas.. gile ngeri..

Malam ni malam raya erk.. saje2 mengimbau kenangan tahun lepas yang tak mungkin kami lupakan.. serius gigil lutut weiii... 

Malam raya, kereta kami di curi.. malam raya okeh... papa-jit dah mencangkung kat situ dan mekchu tangan dah gigil pegang tipon.. cari phone book tak jumpa.. lutut ni lemah sangat.. kedua-dua mencangkung kat situ.. ada jugak orang2 kampung kat situ yang call minta bantuan.. mekchu nak call polis pun tak ingat nombor.. [details....]

"Lu kalau nak pinjam gua punya kereta, lu bagi tau la der.. jangan main bawak lari senyap-senyap je der.. bikin gua panasssss.. gua tengok lu kecik besar kecik besar je der.. malam raya tu... malam raya...."  [details....]

Harap dapat memberi pengajaran kepada kawan-kawan semua.. jangan terlalu percayakan orang dan sentiasa berhati-hati ok.. 

2 comments:

lady scooter said...

kejadian yg hampir sama berlaku ramadhan ni kat my F.I.L... keta kena kebas depan mata... peh tu jumpa balik kat highway Pahang nuu... katanya org yg bawak tu de sakit mental..hu3... sib baik jumpe balik beberapa hari pastu..

CaDLyNN said...

pengajaran sgt kan mekchu..

selamat hari raya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...